"SSM" ~ a JouRNaL oF JouRNeY

::SMaRT::STyLe::MaNTaP::

Recorded by SHaRKFiQ SSM 04 July 2009 at 6:04:00 PM 6 Comments

tag dr khal...

1. apakah hubungan anda dengan dia (merujuk kepada pemberi tag)?
- membe bek..satu batch Kembara, classmate

2. 5 impression terhadap dia?
- kreatif, ska update blog, pndiam (dlm kls je), ske bercerita, rajin...

3. perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?
- memorable??, dy tlg reg kls kt beta, stu group PSA n our project got 9/10..mantap tu!!

4. perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?
- xtw la..xigt pn..haha..

5. kalau dia kekasih awak?
- ????..

6. kalau dia jadi musuh awak?
- dak kot sbb dy cm bek ja..haha..

7. kalau dia kekasih awak, awak akan??
- akn...........

8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana
- ada org fitnahkn kami..ceyy..haha

9. overall impression tentang dia?
- dy ni bgos ntuk djdkn kwn sbb dy bek..concern la gk, best of luck to her..

10. the most desirable thing to do to her/him
- dh bt dh..haha

11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
- mna la nk tw..tp mesti ada yg -ve ngan +ve..terima je..kalo yg -ve try to overcome it bg jd neutral..ok x??

12.apakah sebenarnya perangai anda?
- unpredictable..ak mmg segan nk ckp ngan org kalo xknl, so org igt smbong..tp kalo dh knl mmg r ak ska ckp ngan org tu..haha....n ak xska org yg dok ngumpat ak kt org len, nk kutuk bgtw r dpn2..tp dpn ak sorg dh r, bkn dpn rmai org..hahaha..btoi x?? kdg2 bleh mnimbulkn kmrahan..hahaha..

13. perangai anda yang anda benci?
- pemarah, malas, suka tdo lama2 smpai xigt dunia, low self-esteem..ish3..

14. orang yang anda ingin bersama
- family & friends, heliza n org yg nk bersama ngan ak..hahaha

15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda
- tq sbb suka jgk kt ak..bkn rmai pn org ska kt ak..haha..ak pn ska jgk kt hg blk..hahaha..

16. tag 10 orang
-ramai gla..xckp membe nk di"tagged"kn
-ak tagged sket dh r..
-nad, lah, suka (mcm xkn bt ja..) , ezwan (mcm xkn bt ja..), gee (mcm xkn bt ja..), k.hajar, tim..dh!!

17. no 2 ada hubungan dengan siapa?
- sorg pmpn yg ak xknl

18. no 3 lelaki atau perempuan?
-laki la..

19. adakah no 7 dan no 10 ada hubungan?
- xtw la plak..no 10 xda..

20. macam mana dengan no 5 dan 6 ?
-n0.5..slalu bt kls jd riuh..hahaha..islamik sket..
-n0.6..senior n smf..sgt baek..skrg tgh prktikal kt qlate..quite islamic too..
-hahaha..

21. no 4 single kah?
- ntah r..nmpk cm single..tp xtw r kot2 dy pndai cover line!! hahaha..

22. no 1 & 8 belajar apa?
- no.1 blaja kt ukm..yg tw kos dy ada kna mngena ngan environment..cmbest gk..bleh slalu jejalan!!

23. katakan sesuatu tentang no 9
- no.9 xdaa..hopefully dy seorg yg baek..hahaha..

6 Responses so far.

  1. mekasih le wat tag aku ni...
    hahha...
    jumpe kat kelas nanti yerr...

  2. ok...ko kls f kn..ak dh msk mndrin kls a daa..

  3. aku x reti nk tag balik la syafiq...huhu
    aku ni rabun IT...hoho..
    jap, cmne ko taw ni aku?haha

  4. weh aku tag kat sini jer k...hoho...aku ni pemalu, x mo org kenal kt blog aku..haha...

    1. apakah hubungan anda dengan dia (merujuk kepada pemberi tag)?
    - membe baik wpun clasmate jer...slalu aku merujuk kat die kalo x pham ape yg lecturer aja...

    2. 5 impression terhadap dia?
    - jimat, pandai, slumber, ramah, budiman...

    3. perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?
    - bnyak sgt, x terluah melalui kta2...haha

    4. perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?
    - aku nak pinang HELIZA...xleh trime beb...hehe

    5. kalau dia kekasih awak?
    - kekasih 2 ape?
    gue anti kapel la....hoho

    6. kalau dia jadi musuh awak?
    - xterjangkau akalku...

    7. kalau dia kekasih awak, awak akan??
    - paw duet die abes2...haha...mu kn jimat syafiq....

    8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana
    - ada org fitnahkn kami..ceyy..haha

    9. overall impression tentang dia?
    - mamat yg jimat n budiman serta bercita2 tinggi terutama nak pinang heliza...hehe....paling penting jimat gune duet jpa nk beli LC...

    10. the most desirable thing to do to her/him
    - ade ker?x penah pk la...

    11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
    - ade org senang ngn gue, tp ade gak yg rimas ngn gue lg1 bile gue sound setepek bab kapel...hoho

    12.apakah sebenarnya perangai anda?
    - pemalu, penyegan, peramah, perajin, pepoyo, petido...ape2 yg pe....hoho

    13. perangai anda yang anda benci?
    - cepat gve up, suke memendam perasaan , boros...

    14. orang yang anda ingin bersama
    - pemuda masjid yg boleh menerima aku seadanya...wpun aku ni bukan pemudi masjid...huhu

    15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda
    - jgnla terlalu menyukai aku, mungkin aku bukan yg terbaik utk mu...tp, jgn terlalu mebenci aku, mungkin aku adalah yg terbaik untuk mu...hoho...jiwang la plak...

    16. tag 10 orang
    - aku x mo org taw aku la pemilik blog ni, so aku x mo tag sape2 cz syafiq dah tag aku...huhu

    17. no 2 ada hubungan dengan siapa?
    - ..............

    18. no 3 lelaki atau perempuan?
    -...........

    19. adakah no 7 dan no 10 ada hubungan?
    - ...........

    20. macam mana dengan no 5 dan 6 ?
    -.............

    21. no 4 single kah?
    - ...........

    22. no 1 & 8 belajar apa?
    - ...................

    23. katakan sesuatu tentang no 9
    - ....................

  5. tq anti-kapel sbb jwb tag ak..
    lps nie bleh ak tag hg lg..
    haha

  6. salam syfiq..ai..akak pun ade.terharunye.huhu.thanks ye..terharu sguh ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CLiCK2!!